Stejně jako v dřívějších dvou letech se společnost Alcaplast i tento rok účastnila Břeclavského fortelu. Ojedinělý projekt, sloužící k přiblížení technických oborů náctiletým, hostil ve čtvrtek 9. listopadu břeclavský Dům školství. Jedinečné příležitosti pobavit se se zástupci nejvýznamnějších firem v okrese o uplatnění se na trhu práce využilo především několik stovek žáků devátých tříd základních škol.

„Žáci se zajímali hlavně o naše produkty. Byli také zvědaví, jak vypadá práce ve výrobě. Jsme moc rádi, že jsme mohli využít příležitosti promluvit si i s řediteli středních škol o spolupráci a o budoucnosti technických oborů,“ vyzdvihl vedoucí marketingu společnosti Petr Neumann s tím, že žáci měli možnost si s Alcaplastem také zasoutěžit.

"Rád bych poděkoval všem zúčastněným. Výherce jsme však mohli vylosovat pouze tři. První místo a přenosný reproduktor obdrží Martina Burianová, druhé místo (bezdrátová sluchátka) potom Martin Helešic a třetí místo (2 vstupenky do Aqualand Moravia) Simona Žváčková. Výhercům blahopřejeme a v Domě školství se těšíme opět za rok na viděnou!“ prozradil Neumann.